Dåliga nyheter :(








Heeej.
En skitdålig nyhet!
Jag ka inte sova över hos Lo imorn. Jag får typ inte för att det blir för mkt :(
Men jag håller med om att det kanske skulle bli lite jobbigt för jag skulle ha tagit med mig Misty....
Aja, det får bli en annan gång ;)
Idag hade vi musik och det var fett kul!
Sen skulle jag och Lo på gitarr och då så funkade inte hissen.
Gissa vrf?! Svar: för att två killar som vi kände som har gitarr före oss hade fastnat och kunde inte
få upp hissdörren :O De satt där i typ 35 minuter.....väldigt långtråkigt och lite jobbigt!
Men till sist fick de ut dem och de stack till en annan grej...
På vägen hem när gitarren var färdig gick jag till Arken Zoo för att köpa kattgodis till Misty.
Därefter gick jag hem och nu sitter jag och bloggar ;)
Lo är hemma hos en kompis, hon kanske gör et inlägg kväll men jag vet inte....:/
Hoppas<333 Mamma är och handlar julklappar och ska snart komma hem.
Jag har bara fyra julklappar så imorn så måste jag tokköpa alla julklappar! Hihihi :P
Måste gå men vi ses/Jo<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0