Första dan på jullovet<333


'



Heej.
Idag har/ska jag ta det soft :D
Jag vaknade kanske kl 08.30 men jag ligger fortfarande i sängen.....lite konstigt??
Haha. Jag åt frukost i sängen. Just nu tittar jag på tv, lyssnar på musk, facebookar, myser med Misty och bloggar.
Mycket på en gång? Hehe....snart tar väl datorn batteri slut :P
Igår var det julavslutning. Det gick jättebra! Mycket bättre än vad jag trott att det skulle gå ;)
Jag stannade kvar på skolan och åt lunch med en kompis och sen gick jag hem till två killkompisar.
VÄRLDENS bästa killar, ingen kan slå dem, hihi :)
Misty kastrerades ju igår. Nu ligger och och dåsar med mig i sängen. Hon är ovanligt trött :(

Jag har börjat gilla Daniel Adams-Ray. Han har gjort Gubben i lådan, Dum av dig mm. Ni kanske inte känner igen honom men om jag läger upp den här bilden så kanske ni gör det?!
Så här brukar hans album se ut ;)
Jag har nyss lärt min hur man lägger upp youtubeklipp. Så nu kommer det antagligen ströma in med klipp ;)
Jag är rät mkt på youtube. Där kan man ju hitta allting :D
Måste gå nu
Vi ses/ kramiz Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0