Ny bloggdesigne!

Hej!
Vad tycker ni om den nya bloggdesignen?
Våran kompis har gjort den...hon heter Jullan. Ni kan se hennes blogg i menyn :)
Det har varit en bra dag i skolan, fast lite långsam.
Efter skolan gick jag och Lo hem till Jullan och fixade med bloggdesignen.
Och så fixade Jullan en ny bloggdesigne till mig också. Min andra blogg heter http://jossansweet.blogg.se/.
Tyvärr så kommer inte jag att kunna blogga jättemycket den här veckan för pappa har sagt att jag måste göra klart en annan grej och det kan ta tid! Så ni får nog klara er utan mig ett litet tag:( Men Lo kommer ju såklart att vara blogga :D lite ska jag nog hinna med.. :)
Jag måste kila nu för den där grejen måste bli klar plus läxor.
Och så MÅSTE jag titta på ett program som heter Ung och bortskämd.
Det handlar om några ungdomar som är så bortskämda att det inte är sant!!!!
Men det är kul att se när de tabbar sig, hihih :P
Hoppas ni gillar bloggdesignen, ;)
Vi ses/Jossan<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0