Hemma :D

Hej igen
Nu är jag entligen hemma igen!
Det var härligt i norrland. Jag och min familj firade nyår där. Jättemysigt med en massa snö <333
Jag ser att Lo inte har gjort något blogginlägg :(
Jag trodde att hon skulle ta hand lite om bloggen men hon har väl varit lite upptagen :)
I alla fall så är jag tillbaks nu. Jag ska snart in och duscha....hehe :P
Jag gillar inte att göra det men det är viktigt med hygienen så man måste ju likosm.....!
Imorn ska jag faktiskt träffa Lo. Vi ska jobba på vår låt...jag spelar piano och hon spelar gitarr och båda sjunger stämmor. Det låter jättebra.... :D
Har ni tröttnat på vinter???
Jag känner ingenting för den just nu. Den är varken bra eller dålig, men vissa tycker att den börjar gå en på nerverna..många säger i alla fall det. Visst, det kan vara ltie jobbgt att det ska vara så kallt men det är inget som stör mig särskilt mycket. Men den 13 januari fyller jag år! Jag längtar fast ändå inte så mycket som jag har gjort.
Absolut inte så mycket som till julafton. Om jag ska vara helt ärlig så tänker ja inte på att jag snart fyller år.
Min önskelista ser ungefär ut så här:
*Pengar
*Filmkamera
*Påslakan-sett
*Kattmugg

Asså det är inte så mkt. Två av sakerna är det som jag inte fick i julklapp....så :)
Aja, måste hoppa in i duschen nu.
Vi ses/Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0