So board.... :(

Heeej
Asså gissa hur tråkigt jag har det???
Jag ringde till Lo men hon svarade inte :O
Jag har typ ringt runt men anntingen kan eller svarar de inte :(
Igår var det som sagt jättenice med bowling! Jag kom på 6 plats bland vuxna och barn så...
Efteråt ville vi barn ha sleepoverparty men NEJ. Där satte de vuxna ner foten...de sa att det var det inte på fårgan om och det går INTE för sig. De var hur tråkiga som helst...
När vuxna vill nått så får de det, vipps så säger barnen snällt ja ÄVEN fast de inte vill men när barnen vill nått så får man tjata ganska mycket innan de vuxna lyckas pressa fram "okej, då". Fast de är ändå inte glada. Slutsatsen är att de vuxna får allt de vill för att de just är vuxna men barn får absolut inte allt de vill ha för de är barn och de vuxna BESTÄMMER över barnen. De är ju när allt kommer omkring bara barn som vill ha ett sleepoverparty men det funkar ju inte för de är ju barn....! Så nu sitter jag här...och har huuuuuuuuur trååkigt som helst.
Har inte lust med nåntng och kan inte klaga på mamma eller pappa för de blir bara sura då och det är inte värt det!
Inga förslag????
Vi ses/ Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0