Sorry, sorry :P

Heeej
Jo här.
Vet att jag itne gjort nått blogginlägg på länge och det är jag ledsen för. Men det har varit lite mkt :P
Vi kan väl säga så..ikväll har jag varit hemma själv, sett på tre filmer, ätit en påse chips med dipp och typ såsat
så mkt som möjligt!!! Pappa är på nån midda så jag får liksom vara hemma själv. Lite boaring but i'm okey :D
Det var ganska skänt egentligen. Imorn händer nått kul. Ska träffa Lo och några andra och vi ska göra några saker...
Det är hemligt så.. :) Längtar. Och så kommer mamma hem imorn också. Hon har varit i tyskland den här veckan så det ska bli skönt att se henne igen. Saknar henne...hehe <333
Såg att Lo fått igång sin dator. Bra, då är vi två igen.
Vilka fina bilder hon la upp! Det påminner en väldigt mkt om sommaren.
Måste gå nu
Vi ses/ Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0